En vecka kvar :D

Här inne i tidbokningen, rummet bakom receptionen där jag jobbar, så ser man alltid brun ut. Sitter jag här vid datan och känner mig lite nere kan jag bara se ner på mina armar och humöret är på topp igen. Typ så är det ;)

För en liten stund sen tittade jag på armarna, inte för att jag var nere utan jag tänkte mer att det var en rolig grej. Ja ni förstår säkert.... inte. Till själva grejen då, mina armar såg bleka ut. Ett resultat av de senaste veckornas väder och det faktum att jag inte orkat sitta i solen de få gånger solen varit framme.

Jag känner att resan till Kreta om en vecka är mer än välbehövlig. SOOOOOL och BAAAAAD. Appropå det så borde jag skriva ut det där pappret man ska ha med till Arlanda. Och köpa solkräm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0