Säg ingenting till mig

Nu ska jag hem och fixa en ny spotify-lista. Alltså jag kunde knappt sova igår för att jag låg och tänkte på den där listan! :P

Vad kan jag mer säga innan jag går? Jo! Jag hade en sjuk sjuk dröm inatt. Den var inte läskig, bara sjuk. Det var som typ ett spel. En stor byggnad som jag satt inne i, med kodade glasdörrar mellan alla avdelningar. Någongång var jag ute och gick och kom till källaren. Där var det 3 män som jag blev jagad av. De jagade mig ut på gården, ut i mörkret. Jag lyckades gömma mig och komma undan. Sprang åt samma håll som jag sett de försvinna. Tro mig, i drömmet verkade det jättesmart, hehe. Iallafall så hittade jag en skidåkare på den vägen och han hade en hund. Plötsligt hade jag skidor på fötterna och åkte med en längdskidegrupp. Efter ett tag dök de farliga männen upp och jag som var expert på att fly från dem visade alla hur de skulle göra. Vi gömde oss i nått sorts rör med vatten och gick där med våra skidor...

Hmm :P Ibland undrar man ju...

http://www.guzer.com/pictures/see_me_rollin.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0