Kan jag inte få ta studenten igen, pls?!

Studenttiden är bland det bästa som finns. Jag ville bara säga det! Jag vill ta studenten igen. Avundas alla som har den tiden kvar. Ta vara på den :)

Att springa ut från skolan och skrika att man tagit studenten var lycka, riktigt lycka!

Sista veckorna i skolan var så härliga.

Och jag saknar studentskivorna (för den som inte vet vad det är, alla jag pratat med utanför Sthlm vet inte vad en studentskiva i Sthlm är, så är det när klassen har en middag/fest med familj och vänner innan självaste studenten. Oftast har man något kul tema). Jag bara måste se till att gå på en skiva iår.

Igår tittade jag tillbaka i bloggen och kollade vad jag gjorde 3 april 2009. Då var Malin här hemma och vi ringde viktiga samtal. Tänk vad mycket som hänt på ett år, jag kan inte fatta det! Iallafall, efter de viktiga samtalen satte vi oss ute i solen i hopp om att få annan färg än våra studentklänningar :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0