Onsdag

Hej bloggeeeen!

Jag har inte haft tillgång till internet idag, fortfarande bara ett mobilt bredband.. Har iaf varit ledig idag och bara suttit framför tv:n. Det har snöat ute så jag orkade inte riktigt ta mig ut. Som tur är ligger ingen snö kvar på marken :) Vänta en sak har jag gjort, jag har smort in min skinnväska med bra grejer som ska göra den snygg och mjuk. Den blektes så mkt i Sydafrika och jag kämpar verkligen för att få den lika snygg som förut :P

Helena på jobbet ringde vid två och frågade om jag kunde jobba imorn, så imorn jobbar jag 9-15. Vet inte varför jag börjar 9 för jag har aldrig gjort det förut men då orkar jag duscha på morgonen istället för att göra det nu innan jag lägger mig :P

Har precis pratat med Sandra om en Köpenhamnresa i sommar :) Vi kom in på att vi måste hitta drömprinsen (han finns nämligen i Köpenhamn,hehe) snart för om 10 år är vi 30. Får alltid en chock när jag inser det! Det är ju hemskt... Förlåt alla över 30 som läser det här men 30 känns så stort :S

Nu sitter jag här framför tv:n och kan inte byta kanal. Har fjärrkontrollen under det mobila bredbandet som slutar att fungera annars. Tar jag bort den så slutar bredbandet att fungera. Roligt med teknik, verkligen! :P

Jaja, hörs imorn. Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0