Jenny har tränat :D

Har precis varit och tränat på det nyöppnade gymmet här i Älta. Emelie har köpt ett kort där så hon fick bjuda med en vän och träna en gång. Det var jättefint och allt var nytt. Köper man ett kort ingår all träning, sol, hydrojetmassage samt instruktioner och kostrådgivning. Det skulle vara jättekul att börja träna igen, men det är ju så dyrt. Skulle vara skönt att träna såhär nära hemmet för det är bara 30 min promenad dit från mamma och 15 min från pappa. Men de tar mycket betalt. På friskis i Tyresö där jag tränade förra året kostade det ca 2000 för 12 mån men här kostar det, om jag räknat rätt, ca 5500. Det är galet mycket, speciellt för det de erbjuder. Det är inte speciellt stort och gruppträningen kommer inte igång förrän i höst.

Kommentarer
Postat av: madelicious

har ni fått worldclass i Älta?! XD

2010-04-02 @ 21:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0