Jenny börjar videoblogga?

Det känns som att jag är den enda människan på denna jord som kommer sitta hemma på valborg. Som faktiskt inte har någon aning om vad någon annan gör, men nog gör alla jag känner något som är riktigt valborg, det är jag säker på.

Ioförsig känns det ganska bra för jag ska jobba imorgon. Man kan nästan tro att jag är rik så mycket som jag jobbar. Jaja, ska upp vid 9 imorn och jag behöver min skönhetssömn.

Jag säger er mina vänner, det var INTE kul att jobba dagen efter nyår. Herregud, INTE KUL.

Så ta det lugnt ikväll. Man kan faktiskt ha kul utan alkohol, höhöhö.

På tal om alkohol... så funderar jag på att börja lägga upp videos i bloggen. Det är ju sjukt kul att spela in sig själv när man sitter och pratar om oviktiga saker. Haha, spenderade hela morgonen med det. En hel video om hur roligt jag kan ha åt mig själv kanske? Haha. Ni ser ju, jag sitter här på jobbet i ett litet rum och har kul åt vad jag skriver. Haha. Tro mig, när jag skriver haha så skrattar jag på riktigt :P

Gäller ioförsig att man förstår hur man får in videos i datan. De gånger jag försökt har videosarna blivit till en stillbild :S

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag sitter faktiskt också hemma ensam och inte vet vad någon annan gör och tror att alla gör något särskilt. Men då är vi tyderligen två iaf. Förövrigt tycker jag att valborg kan ta sig!

2010-04-30 @ 23:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0