Jag ska gifta mig med en vakt

Ingen kan förstå min kärlek till vakter. De är ju så söta och stiliga :) I Köpenhamn 2009 fick jag upp ögonen för dem. Iallafall så tror jag att jag i eftermiddag ska boka en resa till Köpenhamn i sommar, för det verkar som att det är bestämt nu med datum och allt :D

Den här helgen har jag inte suttit vid datan. I lördags tog jag det bara lugnt och på kvällen blev det film med Celine, pappa och Åsa. Igår var jag med Celine och handlade. Vi spolar tillbaka bandet lite....

Sådär. I fredags gjorde jag rent spisen, tog bort alla luckor jag kunde hitta i fläkten och torkade bort allt fett. Svampen jag använde såg riktigt äcklig ut och jag och Celine kom överens om att jag skulle bjuda henne på fika om hon slickade på den. Självklart slickade hon på äckelsvampen. Tillaka till igår...

Vi var först i Nacka forum och gick runt i affärer, efter ett tag åkte vi in mot stan. Alla affärer stängde när vi kom dit så vi satte oss på Donken och åt pommes och glass. Sen gick vi mot slussen längs vattnet, nivet där Djurgårdsbåtarna går. Väl i slussen satte vi oss och fikade och sen åkte vi hem. Vid slottet togs detta kort:


Kommentarer
Postat av: Julia

haha jag kom att tänka på när vi busringde till Gustav Daggenfält när vi var små, minns du? "Gustav Daggenfäääält" hahaha

2010-04-26 @ 16:29:42
URL: http://gerdau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0