Humlorna anfaller

Visst är det hundra tusen miljoners miljarder humlor ute nu? Det är iallafall det här.

Jag vaknade ju av en imorse... TRODDE JAG. Den som jag märkte senare vid papperskorgen var tydligen inte den som jag hörde prassla.

Satt i mitt rum för en stund sen och hörde att det prasslade. Det ligger en massa påsar i mitt rum med saker som ska upp på vinden så jag tittar ner i första bästa påse och där kryper det runt en humla. Hur många har jag i mitt rum egentligen?

Jag är inte så rädd för dem egentligen, men jag är ju mot allt som kan flyga så det är ju inte så att jag är riktigt kär i dem heller.

Jag ska aldrig mer ha mitt fönster öppet. Trodde seriöst inte att det skulle flyga in så många humlor. Tänk om de har ett bo i mitt rum?! EUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUW.

I fortsättningen ska jag bara ha mitt fönster med när öppet för jag hatar att sova när det inte kommer in kall frisk luft. Dock verkar det som att insekter är så smarta att de kan ta sig igenom täta nät, men jag ska försöka en gång till iallafall. Nu ska jag ut och springa innan jag måste hoppa in i duschen, äta lunch och åka till jobbet. Bussen går om.... oj 1 timme och 20 min :/

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0