Galet konstig dröm 2

Jag och min lillasyster Celine sitter i mitt rum och pratar och hon säger att Celine Dion brukar klä ut sig till kille. Jag ser allting framför mig, en Celine Dion i stort linne och kort hår. En tonårskille i en riktig gangsta outfit. Celine håller upp en bild som hon av någon anledning har, det är en blyertsskiss på hur Celine Dion ser ut när hon är kille.

Självklart frågar jag hur hon har fått reda på att Dion brukar vara kille.

Celine: Jo för när Celine Dion har sånna där stora hood-tröjor på sig så bildas ett veck i armvecket och de vecken som man ser där ser ut som Celine Dion när hon är kille.

Nu är jag förståss övertygad och lever mig därför in i kanadensiskans värld. Jag ser hur hon/han står på en gata i USA, typ Los Angeles, och slår på en volleyboll. Det är hon och två andra killar. De tävlar om vem som kan slå bollen högst. De slår bara med fingrarna och bollen kommer inte särskillt högt.

Plötsligt är jag Celine Dion och jag kommer på att man kan slå bollen med handleden för att den ska komma högre. Så jag slår till bollen, som åker högt upp i luften. Men den åker ut på gatan... rakt på en polisbil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0