Bara massa massa massa.... prat i skrift

Den här dagen har gått fett bra! Tog med mig alla mina nagelsaker till jobbet så jag har filat alla naglar och fått dagen att gå snabbt på det sättet :P Mina naglar är förresten sjukt hårda. Vet inte om de alltid har varit så men iallafall de senaste åren. Inte har jag gjort något heller.

Jag slutar alldeles strax och ska hem och ta det lugnt. Min kropp är verkligen brutalt förstörd efter igår. Jag känner varenda muskel i kroppen. Det är väldigt bra att träna för muskler känner man ju, men fett känner man inte. Så man kan gå och inbilla sig att alla muskler det gör ont i syns också, låtsas att man inte har nått fett som döljer de där fina musklerna. För fettet känns ju inte, känns inte = finns inte? Ehm ja, man kan tänka så. Jag säger inte att jag gör det. Lalala.

Naglar ja, jag ska ha fina naglar imorn. De ska antingen vara barbierosa eller blå. Åh nu vet jag! Tar kort imorn och visar.

Alltså jag är fett partysugen. Jag har inte varit ute på riktigt sen i december och då var det inte ens i Sverige. Var rätt trött på att gå ut när jag kom hem för de sista 2,5 veckorna i Sydafrika var vi ute varje kväll med några få undantag. Sen nu när jag blivit sugen på att gå ut så är folk inte hemma eller så har de flyttat härifrån.

Är iof rätt bra på att ha party själv. På tal om party, jag saknar mina hörlurar. Jag saknar att lyssna på musik när jag sitter på bussen. Hörlurarna är kvar men saken som kopplar ihop lurarna med mobilen är borta :( Förvisso är musiken på min mobil inte toppklass. Av någon anledning tröttnar jag jättesnabbt på musik som jag just laddar över till mobilen, men jag har jättesvårt att radera.

Å gud, babbel babbel. Såhär babblig kan jag vara i tal också. Ibland förstår jag inte hur folk står ut med mig, främst familjen. De felsta ser ju mig som en ganska tystlåten person och jag inga problem med att vara tyst, okej jo det kanske jag har, men ibland kan jag bara prata prata prata. Egentligen har jag ingenting att prata om (det här inlägget är ett bra exempel vill säga) men jag kommer på massa saker jag kan ta upp.

Alltså det är jobbigt att sluta skriva. Den som läst sig igenom allt (utan att dö) kan väl snälla lämna ifrån sig en kommentar... "Jag ser ljuset Jonathan!"

Nu till det som jag från början inte skulle komma till. Appropå party så hoppas jag att det blir lite party nästa helg när jag och Tomas hälsar på Sandra i Linköping.

Tragiskt Jenny, tragiskt. Hejdå :P

Kommentarer
Postat av: Tomas

Jag förstod typ hälften av allt det där, hoppas det e okej ^^ Juppjupp nästa helg blir det party

2010-04-03 @ 23:35:22
URL: http://lestomas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0