Torsdag 100429 - tiden går för fort

Ciaooo :D

Idag är det torsdag och jag tycker att det är läskigt att tiden går så fort. Snart är det ju maj och då har det nästan gått ett halvår på 2010. Jag tycker att det känns som att det fortfarande skulle kunna vara januari, bortsett från att det blivit varmare ute :P Nej usch det här med tid är läskigt.

När jag gick i skolan tänkte jag ju att det var därför tiden gick så snabbt, för att man hade mycket att göra. Nu har jag visserligen saker att göra men det är ju inte så att jag måste sitta uppe halva nätterna och skriva uppsatser och stressa mellan lektioner i skolan. Ändå går tiden så ruskigt fort. Mycker fortare än förut. Oh my...

Nog om det. Eller nej man skulle faktiskt kunna skriva en hel bok om det här, ett flera tusen rader långt inlägg. Bara om hur förvirrande och konstigt det känns att ett halvår gått.

Jag brukar förresten ofta sitta och tänka och känna mig som att jag är jättegammal. Typ: NEEEEEJ snart är jag gammal och rynkig och har ont i hela kroppen, ligger inne på sjukhus osv. Sen kommer jag på att jag fortfarande är tonåring. Man är egentligen inte så gammal när man är 19. Man är bara 5 år från att vara fjortis.

Ja herregud, livet är så förvirrande. Men tro mig, det är bra. Den där känslan som efter mycket tänkande kommer upp, när man inser att man "bara" är 19, den är rätt skön :P Fast all denna förvirring kanske tyder på att jag egentligen är gammal, trots min ringa ålder (jag tror att jag tänker för mycket).

Mmmmmmmm aaa. Ha en bra dag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0