Tisdag 100427

Goddag goddag :)

För en stund sedan var jag ute i skogen på en 1 timmes promenad- och springrunda. Fett niceee! :D Det är jättevarmt ute och det kändes som om det var sommar. Jag älskar verkligen skogen här. Massa sjöar och så den mysiga källan som man kan stanna vid och dricka. Jag har fått för mig att det är Stockholms renaste vatten. Innan Tomas Di Leva flyttade hit så åkte han faktiskt hit bara för att gå in i skogen och fylla dunkar med vatten. Magiskt!

När jag kom hem satt jag lite i solen och nu har jag fixat lite med banken. Det var tydligen något man var tvungen att göra med Visa-kortet för att kunna betala över nätet så det är fixat. Igår när jag skulle betala flyget fick jag låna mammas kort bara för att mitt kort inte fungerade, men då kom det inte upp någon text om vad som var fel. SJ var dock snälla och sa att man behövde en säkerhetskod, så lite cred till dem.

Nu gick det även att betala hemresan på SJ så jag kommer hem från Köpenhamn. Hemresan betalade jag med mitt kort och jag överförde pengar till mamma så att jag inte är skyldig henne något. Känner mig väldigt duktig. Hade glömt bort hur roligt det är att vara inne på internetbanken :D

Nu ska jag ta något och äta och sätta mig ute i solen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0