Måndag

God morgon god morgon... hör fåglar sjunga glatt. God morgon god morgon i kööööööööör!

Det är ju inte morgon längre men det tar ju tid att skriva ett inlägg här på jobbet eftersom att jag blir avbruten så ofta. När jag började skriva var det faktiskt morgon :)

Jag försov mig imorse. Borde lära mig att jag stänger av klockan i sömnen om jag sover runt 4-5 timmar. Nu är min andra väckarklocka slut på batteri också så jag hade bara mobilen idag. Klart jag försov mig :P Som tur var skulle jag samåka med pappa idag så jag kom i tid.

Jag känner mig ganska trött idag, kan ju vara för att jag sov för lite. Fast den där yogan har nog bidragit lite :P

För stunden sitter jag och funderar på hur jag ska skriva 7 timmar och 45 minuter på min tidrapport. När jag jobbar 8 och en halv timme skriver jag 8,5. Först tänkte jag 7,45 men det blir ju fel. Skulle varit så mycket enklare om jag började klockan halv 8. Jag är ju ändå framme här då.

Kommentarer
Postat av: Malin

Du skriver 7,75. Eller så gör vi på mitt jobb iaf :)

2009-09-07 @ 13:00:25
Postat av: celine <3

va konstig text :p

2009-09-07 @ 14:47:08
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/
Postat av: celine <3

jenny svara jättegärna på min fråga om fototävlingen :]



såklart ja kan fixa med bredden :]

2009-09-07 @ 20:31:06
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0