Tisdag

Godmorgon :) Min hals känns mycket bättre idag. Igår var den nog som värst och jag hostade hela tiden. Och eftersom att jag hostat så mycket i flera dagar så gjorde det ont i bröstet när jag hostade. Men idag har jag varit ganska tyst. När jag väl hostar så låter det iaf kanske mycket och jag tappar rösten ibland, men jag tror att jag håller på att bli bra :)

Idag ska jag till mamma efter jobbet så när jag kommer hem till pappa ska jag packa. Jag kommer inte att vara hos pappa mer förrän i december (:O) så nu måste jag packa allt jag har där som jag kan behöva ha med till Sydafrika. Jag tänkte även att jag skulle lägga in lite musik i min mobil. Satt ju för någon vecka sen och försökte rensa ut all dålig musik som jag blir arg på att jag fortfarande har i mobilen men jag lyckades inte. Att skiljas från musik är inte lätt. Den enda lösningen är väl att jag lägger till ny bra musik så att jag kan bläddra förbi de dåliga låtarna när de spelas i mobilen.

Angående min nya header så älskar jag den bilden, vilket Celine redan har sagt. Jag är inte alls någon hästtjej, brukar istället säga att jag hatar hästar. De är faktiskt stora och farliga! Men den där hästen, och ja jag erkänner: de flesta andra hästar också, är ju rätt söta. Jag skulle gärna ha en egen häst som jag kan rida runt i skogen på :P Bilden tog jag uppe i Dalarna iaf :) Synd bara att den är så stor och tar upp nästan hela dataskärmen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0