Surprise surprise

Vad händer i mitt liv just nu? HOSTA händer i mitt liv! Det är faktiskt det ända som händer.

Alltså på bussen hem, det var sjukt! Ni vet när man sväljer fel och det sitter nått i luftstrupen och retar, och man måste hosta miljoner gånger innan det försvinner och man blir helt röd i ansiktet? Det hände på bussen nyss (fast utan att jag satte något i halsen)! Helt plötsligt kände jag att jag inte kunde andas så jag började hosta och det slutade aldrig. Mina ögon och min näsa började rinna och jag blev jättevarm. Något retade i halsen men det gick inte att hosta bort. Jag tänkte att om jag sitter och sväljer så försvinner det väl men det gjorde det inte! Helt plötsligt trodde jag att jag skulle spy av all hosta och tänkte gå av bussen och gå hem från Hellasgården (tar 40 min). Var inte kul att sitta där och inte kunna sluta hosta kan jag säga :(

Det där som retar i halsen har inte försvunnit än, det hjälper varken att äta eller dricka. Funderar på om jag hostat sönder halsen, för vad kan det annars va?!

För den som undrar varför nästan varje inlägg handlar om min hals så är det helt enkelt för att det är det enda som händer just nu. I alla fall hos mig :P

Men man kan ju alltid pigga upp med en bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0