Så länge vi båda andas

Visst ja, idag läste jag ju ut den fjärde och sista boken i Twilight-serien: Så länge vi båda andas (originaltitel: Breaking dawn)

Den var absolut bra och riktigt fängslande men den var inte precis som jag trodde att den skulle vara. Det var mycket som kom med i boken som jag inte alls hade en tanke på skulle vara med. Saker som kändes som att de kanske inte riktigt passade in i den här serien. Jag ska inte avslöja för mycket men de första tre böckerna handlar ju nästan rakt igenom om kärleken mellan Edward och Bella... och Jacobs och Bellas förhållande. Den sista boken tyckte jag gled iväg för mycket från det. Men bra var den absolut, hela serien är underbar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0