Om någon tvingar mig så kanske

Kan uppdatera er om vad som händer här på jobbet tänkte jag. Det var precis någon här från en avdelning på sjukhuset som röntgade sig och när de kom och hämtade henne pratade de om vilken mat avdelningen serverade idag. Jag längtar tillbaka till den tid då jag låg inne på sjukhus, vilket var 2 veckor i mars 2003. Har faktiskt inget minne av maten men jag skulle gärna ligga inne på sjukhus nu så att jag få mat och slipper sitta här :P

Kan kanske lägga in mig själv på sjukhus?

Nu skulle jag kanske kunna bli inlagd för den här hostan, har ju haft den i över 2 veckor nu. Det är inte samma rethosta längre men om det luktar starkt av någonting, eller svagt också för den delen (typ ciggarettlukt, parfymlukt, lukt av ett rum som inte luktar gott osv osv) så måste jag hosta och då kan jag börja hosta jättemycket och liksom inte få stopp på det. Dock känns det fjantigt att gå till en doktor och kolla upp det eftersom att det är någon simpel hosta och de säkert kommer att säga: det går över med tiden.

Kan inte någon bara tvinga mig att göra något åt det? Pratade precis med pappa och han sa att jag kunde gå till apoteket om jag ahr någon rast och köpa nått mot rethosta. Saken är ju den att jag inte har någon dum rast, men det kanske går att fixa ändå eller så löser jag det imorn istället för då har jag ju massa raster på dan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0