Om en vecka vid den här tiden...

Tänk att om en vecka vid den här tiden har jag och Malin landat i Sydafrika. Vi har varit där i några timmar och ligger säkert i en säng/soffa och vilar efter att ha flugit hela natten.

Igår när jag tittade på tv insåg jag att jag nästa vecka inte kommer titta på dem tv-programmen. Typiskt att True Blood skulle sluta så spännande som det gjorde igår.

Btw så har jag inte riktigt fattat att jag åker om en vecka. Det känns så overkligt. Det här är liksom sånt man drömmer om att göra men som förblir en dröm.

Jag har i alla fall kollat upp vädret nu och den prognosen som klart.se har säger att det ska vara växlande molnighet och 22 grader i Kapstaden på onsdag :) Här i Stockholm ska det bara vara 12 grader och molnigt. Heh he hh heheh.

Kommentarer
Postat av: Malin

mohahahahahahahahaha!

2009-09-24 @ 16:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0