gästblogg ;]

haai, Jennys lillayster Celine som gästbloggar nu på storasysters blogg :]
Fick reda på hennes lösenord, mohahahah (a) ne jag behövde det så att jag kunde gå in och ändra bredden på jennys blogg bara för att hon ville ha det större, och eftersom att jag är så hiiiimla underbar så ändrade jag det GRATIS! :p
Nu ska jag bara ändra hennes header så att den e på rätt plats ;]

Justdet, om det här med Jennys resa till sydafrika den 30:e som är i 10-11 veckor är helt sjuk, ska säga att hon är oerhört taskig som lämnar mig här utan henne så länge! MEN jag ska ta över hennes rum medans (och hennes garderob) eftersom att min och jennys pappa ska göra om mitt rum :p (mitt rum har inte ens lister) privatliv *hosthost*

OCH! det var inte meningen att jag skulle skriva så mycket, allt liksom flöt på bara ^^


Och bara för att jag har ändrat bredden så måste jag ju pröva med nån bild så det fick bli en bild från julafton nått år ^^

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nått år?! Typ 100 år sen :O

2009-09-10 @ 08:20:35
URL: http://jennystefan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0