Sista dagen

Det är min sista dag på jobbet idag. Buhu, lite sorgligt faktiskt även om jag ska jobba när jag kommer tillbaka i december.

Helena sa precis hejdå. Hon är verkligen det sötaste som finns. Hon är som en mamma som springer runt här och fixar och har sig ^^ Dessutom tycker jag att hon är jättelik min mamma så det känns nästan som att mamma jobbar här. I alla fall så fick jag någon Aloe Vera gel av henne som är bra om man t.ex. bränner sig i solen. 
Usch jag tänkte på det igår, om att säga hejdå. Imorgon ska jag och Malin ha en liten hejdåmiddag för några kompisar hemma hos mig. Och sen på onsdag kommer jag stå där på Arlanda och krama mamma, pappa och syskonen och säga: Vi ses om elva veckor. Det är ju ganska lång tid det. Och eftersom att jag nästan fick tårar i ögonen nu när Helena sa hejdå så finns ju en risk att det händer nått liknande på onsdag.

När jag går hem härifrån ikväll ska jag städa ur mitt skåp, lägga kläderna i tvätten och packa ner skorna i väskan.

Kommentarer
Postat av: JenniQ

Fint inlägg =)

Lova att uppdatera mig om allt i kapstaden. I alla fall lite grann.

Kram och lycka till!

2009-09-28 @ 04:07:08
URL: http://letsdreamaway.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0