H Å R

Jag har länge trott att det inte alls spelar någon roll vilket schampo/balsam jag använder. Att alla liksom är precis likadana fast i annorlunda förpackningar från olika märken. Men... Jag har nu märkt att mitt hår blir jättebra av Wella. Nu använder jag en 2 in 1 sak, men mitt hår blir helt galet mjukt och utan att allt bara hänger och drar sig som en magnet mot ansiktet vilket ger 0 volym.

På tal om hår så har jag märkt en annan sak: duschvattnet är helt olika hos mamma och pappa. Om man duschar hos pappa tar håret 100 år på sig att torka och det blir ganska tungt och väldigt glansigt. Men när jag är hos mamma torkar håret på typ 20 min och vattnet gör håret lite mindre glansigt och lättare. Tycker att det är konstigt att det ska vara så olika vatten. De som alltid har så snyggt hår kanske inte alls har några superhårgener utan bara har haft tur med duschavattnet :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0