Kyrka pa en sondag

Sjalvklart! Har gar ju typ alla i kyrkan och man ska ju ta seden dit man kommer...

Familjen jag och Malin bor hos ar medlemar i The Salvation army eller Fralsningsarmen som det val heter pa svenska. Det var faktiskt ganska bra, inte for att jag tror pa sant men alla var trevliga och de var en bra stamning.

Lite obehagligt kanske att hora publiken saga "amen", "thank you god" och "yes" hela tiden nar nagon pratade dock. I slutet var det en kvinna som borjade grata, ni vet som man ser i sektfilmer. Hon stallde sig med armarna upp mot taket och tackade gud osv. Det kom tva kvinnor fram och bad med henne. 

Nar vi skulle ga sa en tant till mig "bye and god bless you". Da visste jag inte riktigt vad jag skulle svara, hehe. Inte riktigt min grej det dar med kyrkan men det var kul att folja med och se iaf, kanske gor det nagon annan gang ocksa.

Senare pa dagen visade Michael och hand fru Linda oss runt med bilen. Vi akte till Muizenberg beach och Fishhoek beach. Harligt! :D Badade inte men att bara stoppa fotterna i vattnet och kanna sand under fotterna var underbart :)


Muizenberg beach


Kommentarer
Postat av: ceeline@

Svar: ja det gör jag också :D hoppas man kommer in ocks^å ^^ håller på attläsa den på engelska, den e mycket bättre då :)

2009-10-29 @ 14:24:06
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0