Hos vardfamiljen nu

Gud vad tiden gar snabbt vid datan nar man verkligen har saker att gora vid den! Snart ar min timma slut. Sitter i varje fall pa ett internetcafe i Athlone. Det ar har vi bor nu, hos vardfamiljen :) De heter Mr och Mrs Oliver och ar jattesnalla. Malin och jag har som ett eget hus som ar sammankopplat till deras hus.

Dagarna flyter pa bra. Barnen ar supersota.

I lordags var det kanonvader och vi 9 svenska volontarer + nagra andra var pa en musikfestival som heter Rocking the daisies. Massvis med SA musik. Lyssna pa Freshly Ground om ni ar nyfikna :)

Nu maste jag ga. Men uppdatering kommer, det var bade latt att komma hit och billigt att sitta har :)

Hoppas allt ar bra med alla. Puss pa er.

Kommentarer
Postat av: celine <3

DET SNÖADE IDAG!

MOHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! :D



Hälsa söta barnen från celine gustafsson och du kan ju tipsa min blogg ;]



Saknar dej så mycket :'[ Jag hatar Sydafrika -.-

2009-10-13 @ 18:11:50
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/
Postat av: celine <3

Svar: hahah såklart han inte har börjat med rummet än -.-

2009-10-15 @ 08:04:42
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0