Vadret

Det ar min grej att prata om vader... Fungerar i alla lagen. Jag har ju faktiskt testat pa det dar med att prata om vadret for att bruta en pinsam tystnad. Var det i 8an? Det fungerade ju typ vad jag minns. Eller sa har jag fortrangt att det gick daligt.

Sommaren ar iallafall har igen :D Det har jag varit riktigt uselt vader nu i november men faktum ar att vi har varit med om nagot historiskt. Det har namligen inte regnat har i november pa 50 ar typ, eller sen 1947. Och nu regnade det en vecka ungefar. Men idag nar vi steg utanfor dorren slogs vi av varme och solsken :)

Kommentarer
Postat av: eva

Hej Älskling,

Blir alltid så överlycklig av att läsa något du skrivit, spelar ingen roll vad.

Kunde inte kolla datan från jobbet idag eftersom jag satt i möte. Sorry. Älskar dig som du vet. Ska plocka bort efter middagen nu. Filip här. Stor, gigantisk kram,

mamma

2009-11-16 @ 20:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0