Vad firar vi idag?

Sondagar ar ganska speciella for min del.

Idag har jag varit forkyld i exakt fyra veckor. 4 veckor! Idag kanns det faktiskt helt okej (eller ar det bara jag som vant mig?) for jag har inte behovt snyta mig (lite typiskt for det ar forsta dagen jag kommer ihag att ta med snytpapper i vaskan) och jag klarade av att somna utan nasspray igarkvall. Men 4 veckor, are you kidding me God? Att bli frisk nar man jobbar pa ett barnhem dar alla barns nasor rinner konstant kanske inte ar den basta medicinen.

Vad mer da?


Den 8 september skrev jag i bloggen att jag hade en jobbig hosta. Idag har det gatt 2 manader och vet ni vad? HOSTAN har INTE gett sig! Det var mig en envis hosta.

xoxo

Kommentarer
Postat av: ceeline@

fars dag? ;)

2009-11-08 @ 16:44:43
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0