Miss Polly had a dolly who was sick sick sick

Som sagt sa har jag hostat lange men jag tror att den haller pa att ge sig nu faktiskt. Forkyld har jag ocksa varit lange men for nagra dagar sedan kandes det som att den dumma forkylningen holl pa att ga over. Det var da det hande. Det var i mandags och jag var sa trott nar jag och Malin kom hem. Trodde att det var for att vi gatt till och fran jobbet, allt som allt tar det 40 min. Vad jag inte visste var att jag holl pa att bli forkyld igen.

Det ar sa kul att fa en ny forkylning innan den forsta ar helt over. Man far klaga over det -.- Igar gick bade jag och Malin hem fran jobbet vid 11 och idag har vi varit hemma. Jag har nog aldrig varit sa forkyld. Jag forstar arligt talat inte hur man kan snyta sig sa mycket som jag har gjort sen i tisdags. Pa vagen hem igar kopte jag nasspray. Ja jag har varit sa forkyld att mina 2 nasspraysflaskor har tagit slut under den har tiden i SA.

Usch jag vet inte vad jag ska saga. Har dessutom sjukt ont i halsen och speciellt nar jag ska sova. Vi la oss runt 22 igar och jag lag vaken i 4 timmar for att jag hade sa ont i halsen.

Ehm det var natt mer... jo igar ja nar vi kom hem fran jobbet sa la jag mig ner och vilade. Klockan var val 14 da. Tankte att jag skulle testa hur trott jag var sa jag lyfte pa lillfingret och holl pa att do av bara det.

Nog om det :P  Vadret haller iaf pa att bli battre, det har regnat i typ en vecka men nu kommer varmen tillbaka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0