Det dar jag skulle beratta om helgen

Tror faktiskt att jag ar ratt brun nu. I helgen var vi bjudna till ett holidayhouse som nagra slaktingar till vardfamiljen har. De ar snorrika! Om jag sager sahar: megastort tvavaningshus, havsutsikt, 2 min prom till stranden som var 1,3 mil lang (en bland de langsta i varlden tyckte jag de sa) och vi hade den typ for oss sjalva. De flesta vi sag gick strandpromenad. Ljuvligt :D

Stallet lag i Struisbaai som ligger i eller vid Cape Agulhas.

Till Marika: Och sjalvklart kommer allt att komma upp i bloggen sen, ska bara vanta lite sa att vykorten hinner komma fram till Sverige, postar dem imorgon :)

Kommentarer
Postat av: ceeline@

jenny är brun! :o<3

2009-11-24 @ 20:04:11
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/
Postat av: Tomas

haha brevbärare ^^

2009-11-24 @ 22:23:01
URL: http://lestomas.blogg.se/
Postat av: Marika

YEY!!! ;)

2009-11-25 @ 21:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0