Bajsdag igar

Jag ska forklara.

Eftersom att det narmar sig jul sa ar det manga organisationer som vill hjalpa barnen. Imorse innan lunch fick alla varsitt paket med leksaker i. Efter lunch var det riktigt PARTY. Langbord men godis, hamburgare och massa lask. Vad hander da? Jo barnen blir daliga i magen och jag tror minsann att alla kommer till mig nar de maste ga pa toa. Forst var det Tyron som behovde kissa, sen kom vi ut igen och da var Gideon tvungen att bajsa, Tyron foljde med och kom pa att han ocksa behovde bajsa. Sen var det Emmanuel som sa att han skulle kissa, men nix han skulle bajsa han ocksa. Nar jag var inne med honom pa toaletten bildades varsta kon utanfor, 10 ungar saker. Och alla skulle bajsa.

Sen var det ju aven bajs att vi skulle saga hejda till alla barn :( Jag saknar dem redan! Nar jag kommer hem och kollar pa bilderna kommer jag snyfta (storgrata) flera timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0