Hallon <3

Heej :)

Anledningen till att jag inte skrivit något är att jag har världens segaste dator som tar 100 år att starta upp. När jag väl har tagit mig orken till att sätta mig här så är jag antingen upptagen med att fundera på vad jag ska lyssna på för musik eller fundera på vad jag ska äta eftersom att jag nästan alltid är hungrig. I alla fall när jag sitter vid datan. Konstigt. Jag är faktiskt inte alltid hungrig annars, jag lovar.

Det jobbiga med att vara hungrig är att jag inte är sugen på nånting när jag är hungrig. Det resulterar i att jag kan sitta här i timmar och bara tänka på mat. Men vad jag ska komma till är att det är slut med det nu! Jag var nyss och handlade med pappa och Pontus och då passade jag på att köpa goda flingor. Dessutom köpte vi massa hallon! :D Jag har tagit tag i mina problem. Nu är du väl ändå glad Tomas*? :P



*Fotnot: Tomas lider nog lika mycket som jag av mina hungerproblem. Förlåt! ;P

Kommentarer
Postat av: Tomas

Haha lider är nog bara förnamnet, men nu vill jag se förändring :P



Fint med fotnot btw, inte alls pluggskadad ;)

2009-05-24 @ 11:37:54
URL: http://lestomas.blogg.se/
Postat av: celineee ♥

Har ni köpt hallon?! ;o

Ja vill HAAA!!!!

2009-05-24 @ 16:45:40
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0