No stress

Gaaah! Måste bestämma vad vi ska äta på studenten. Vet inte ens vilken cateringfirma vi ska beställa från.

Har fått reda på att det kommer lite folk som jag inte visste att jag bjudit. Men även de flesta som jag visste är bjudna kommer. Har ingen aning om hur många det blir... kanske skulle försöka räkna upp alla så att jag har nån koll iaf:

Morfar & Maggan
Farmor & Farfar
Jan-Erik
Emelie
Uffe & Nina
Basse & tjej
Natalie
Sven-Olov
Anders & Terese
Kikki
Håkan & tjej
Rosmarie, Christer, Max & Wilmer
Cissi & Berra
Classe, Marie, Cecilia & Bello

Även om det var sista datumet idag att säga om man ska komma eller inte så har inte alla hört av sig än. Kanske kommer det 6 personer till från Köping. Och nån av Celines kompisar kanske skulle komma också. Känns som att jag har glömt någon, fast vem skulle det vara :/ Har inte jättekoll på vilka vi skrev på inbjudningslistan faktiskt.

Har tusen saker att göra inför tisdagen.
Först och främst ska jag bestämma vilken mat vi ska ha :P Måste göra det nu.
Jag ska putsa fönster och klippa gräset. Städa här hemma. Fixa en massa andra grejer. Och så har jag ju såklart en massa skolsaker också. För mycket för att vara veckan innan studenten iallafall.

Nu: be mamma bestämma mat åt mig så att jag kan fortsätta störa mig på att msn har slutat att fungera.

Kommentarer
Postat av: daniela (celines kompis)<3

jag kmr :)

2009-05-27 @ 19:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0