Trääääna :D

Sitter hos pappa just nu. Tog mig hit för att jag skulle skicka min religionsuppsats till min mail så att jag kan skriva på den hos mamma. Sen så skulle jag ju hämta min kamerasladd också, men den är inte här verkar det som :/ Undrar vart den har tagit vägen (det är väl inte omöjligt att den ligger på mitt golv hos mamma, under alla kläder).

Nu ska jag cykla upp till mamma. Det var också en anledning till att jag åkte hit så att jag kunde hämta min cykel så att jag kan cykla till gymmet imorn om jag ska träna (aldrig mer gå! eller jo kanske). Klockan 15 kommer Emelie och vi ska ut och springa. Hon tyckte att vi skulle springa vid Hellasgården och ta bussen dit, men då sa jag att vi ju kunde gå till Hellas från mig. Det är en bit bara det kom jag på sen, så om vi orkar så mycket mer när vi väl är där får vi se då :P

Ikväll ska jag och lite klassfolk till Broder Tuck och se Jacob och hand kompis Jonas, som tillsammans blir Bluie in the sky, när de har spelning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0