Technical stuff

Jag vet att jag för länge längesen skrev ett inlägg om hur mycket jag hatade alla tekniska saker. Var väl nån gång då allt gick fel. När vi ändå är inne på det så kan jag ju säga att min kamera slutade att fungera igår. Jag blev faktiskt jätteledsen men som tur var återuppstod den efter ett tag :D

Nu till saken, det tog 20 minter att starta upp min dator! Om inte mer... Den är så hemskt seg på att starta upp!
Så nu har jag 20 minuter mindre tid på mig att skriva religionsuppsatsen. Mamma kommer och hämtar mig strax innan 21. Är ju hos pappa eftersom att det är väldigt jobbigt att sitta i vardagsrummet hos mamma och skriva uppsats när folk springer runt eller sitter vid tv:n och spelar FIFA. Och så är det bara här som man får utskrifterna i svart, hos mamma blir texten något rosa. Inget ont om rosa, men kanske inte på en uppsats.

Nu kom pappa hem. Han verkade inte ens förvånad över att jag är här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0