Somna på köksbordet

Nu ska jag sova :D

Har varit så trött... igår var det ju hemskt. När jag kom hem runt 23:30 satte jag mig vid köksbordet framför datan. Efter att tag blev det för ansträngande och jag la huvudet på bordet... Sen somnade jag några minuter :P Jobbigt att gå upp till rummet sen, men vad skönt det var att få lägga sig i sängen! Tyvärr kunde jag ju inte sova för min telefon ringde varannan minut. Hann ringa 5 gånger... Måttligt irriterad var jag men jag orkade inte svara. Hade inte kunnat säga nått för jag fick inte fram några ljud. Så trött var jag :P

Btw, jag har börjat utnyttja min finfina stereo jag har i mitt rum. Det där kanske lät ironiskt, men den är faktiskt fin. Love it! När man ska sova är det underbart mysigt att lyssna på Lugna favoriter. Det är mysigt annars också faktiskt. Låtar som jag känner att jag bara kan lyssna på utan att behöva sjunga med i :P

Sova är det bästa som finns! :)


Glöm inte att rösta. Alla röster är viktiga :) Det handlar ju om 50 000 så kom igen nu!

http://www.bayerdiabetes.se/sv/Dream-Fund/Aktuella-finalister/Finalist-3.aspx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0