Sjukdomsbloggen

En ganska trött dag har det varit och inte bara för att jag la mig ganska sent. Nej, jag vaknade klockan 5 imorse och hade jätteont i näsan. Kändes som att någon sprutat jättemycket nässpray i den. Tänk er att vakna av att det gör ont i näsan, då kan ni förstå hur ont det gjorde.

Så under dagen har jag varit trött. Dock klarat mig ganska bra tycker jag förutom de stunder då halsen kliat galet mycket eller när näsan varit täppt samtidigt som den runnit. När jag gick från skolan kände jag mig plötsligt jättesjuk. Hela kroppen blev jättetrött, och jag var tvungen att kisa för att det var så ljust ute. Och då var det ändå molnigt liksom.

Nu har jag tvättat av mig sminket, nyst 3 gånger och snytit mig dubbelt så många. Har gjort två ostmackor och honungsvatten. Känner verkligen att jag måste vila innan jag tar tag i allt plugg. Som jag sa igår, inte passande att bli förkyld nu.

Torsdag:
Hålla tal på retoriken
Skrivning på religionen
Fredag: Nationellt prov i MatteC


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0