Rättegångsspel

Måndagar innebär vanligtvis sovmorgon, men inte imorgon. Imorgon ska klassen till universitetet och ha rättegångsspel. Det är som en liten avslutning på Civilrätt B. Jag ska vara journalist så jag slipper det där med att sitta och memorera en massa saker som jag ska säga. Istället ska jag skriva någonting på 2 sidor, och jag är fortfarande inte säker på vad det är jag ska skriva. En artikel eller ett rättegångsreferat :S Men jag är nästan helt säker på att det ska vara inne på fredag. Fast jag ska fråga om det samtidigt som jag frågar vad det är jag ska skriva.

Min buss går 07:52 imorgon så jag borde sova nu. Men jag ska dammsuga mitt rum en gång till först. Insåg att det inte blev så bra första gången eftersom att dammsugarpåsen behövde bytas. Sen när jag gjort det ska jag packa ner alla kläder, som ligger på sängen, i väskan som följer med mellan mamma och pappa. Det är lite läskigt att packa för jag måste ju ha med mig massa saker. Inte bara vanliga kläder och alla andra vanliga saker, nej nu måste jag ha med alla studentsaker också och även alla sommarkläder som kan tänkas vilja följa med till Italien.

Kommentarer
Postat av: celineee ♥

Roligt :p (not)



Följ min blogg med bloglovin älskade syster (a)<3

2009-05-24 @ 23:21:02
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0