Ny mobil :D

Den som läser här ibland, eller som känner mig, vet att jag har krångel med mobilerna. Lämnade ju in min nokia på lagning den 30 april. Idag efter det nationella provet tog jag mig till forum för att hämta ut den. Men fick jag tillbaka min mobil? Nej! För jag fick en helt ny! :D Min gamla var tydligen så mycket fel på :P

Efteråt gick jag till apoteket och hämtade ut massa sprutor, påsen jag gick därifrån med vägde jättemycket. Eller så är det bara jag som är svag just nu :P

Efter det så provade jag lite kläder. Köpte två toppar på hm och en kjol på gina tricot (jag vet, jenny och kjol. Vad är det som händer?). Innan jag däckade i nån provhytt tog jag bussen hem.

Har suttit här i fotöljen framför tv:n ända sedan jag kom hem. Knappt så att jag orkade hämta mat när vi skulle äta. Känner mig inte ett dugg bättre idag, har dessutom fått lock i öronen. Och huvudet är tyngre än någonsin.

Så fort jag satte på datan fick jag ont i ögonen för det är ju så otroligt starkt ljus, ljuskänslig som jag är för stunden.

Ska nog ta mig upp till sängen Soooooooovvvaaaaaaaaaaaaaaa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0