Hur firade du första maj?

Själv firade jag dagen med att ta årets första dopp. Det tog inte lång tid innan jag blev så kall att jag inte kände av vattnet så det gick faktiskt att vara i ett tag :p

Hade tänkt visa bildbevis men jag tror att jag har glömt kamerasladden hos pappa. Hittar den inte här, men jag kommer ihåg att jag tänkte på att jag skulle lägga ner den i väskan i måndags.

För att det inte ska bli bildlöst så lägger jag upp en bild som min vän Malin tog  innan Tomas skiva i onsdags. Temat var: Det brinner på hemmet. Därav den snygga sminkningen.

Sofia och jag :)


Kommentarer
Postat av: Tomas

Du är ju inte riktigt klok! :P Fast du kan ju få cred för att du inte är en badkruka ;) Men ändå... Finner inga ord :P

2009-05-02 @ 02:11:09
URL: http://lestomas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0