Godmorgon

Jag måste bara berätta en sak. I torsdags så skulle jag ha en lektion som började 12:10. Men jag vaknade klockan 11:50 och var helt förvirrad, för det där händer aldrig. Efter ett tag av förvirring insåg jag att jag aldrig skulle hinna till skolan. Skulle ju ändå lämna in en uppsats och möta Sandra så jag åkte och var där några minuter innan lektionen slutade.


Igår var en lektionsfri dag för min del. Jag skulle vara hos frissan klockan 12 och min buss skulle gå 10:44. Jag var ganska orolig för att jag skulle vakna för sent en dag till. Kanske är inne i en sån period tänkte jag. Ställde mobilalarmet på 8, tänkte att jag skulle ha jättemycket tid på morgonen, och så ett larm klockan 8:40 (har alltid två alarm). Jag vaknade klockan 10. Hur kan det hända två dagar i rad!

Till ett annat mysterium...

Igår la jag mig redan elva, men låg i sängen ett tag och smsade med Tomas. På bara 5 minuter hann jag somna in så djupt att jag inte hörde att jag fick ett sms. Och min smssignal är väldigt äcklig. Borde ju ha vaknat och blivit arg på den åtminstone. Men nix. Jag som trodde att det tog ett tag att komma in i den där djupsömnen.


Jag kanske är ett mysterium :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0