Fix

Igår var det lördag. Då hann jag inte sitta vid datan. Klippte gräs, krattade, fixade med annat och oljade in alla träsaker på tomte. När jag väl hann sätta mig vid datan på kvällen så var det en långben som skrämde bort mig därifrån. Då fick jag och Celine gå på jakt efter den, oc när vi insåg att vi aldrig skulle hitta den var jag så trött att jag gick och la mig :P


Idag har jag putsat fönster. Har bara hunnit med köket och mitt rum än så länge, det tar ett tag när man är pedant med fönster. Började fixa på mitt rum nyss också, för hela min byrå och bordet vid sängen var fullt med pollen eftersom att jag  alltid har fönstret öppet.


Nu ska jag åka med pappa och handla all mat inför studenten. När jag kommer hem ska jag putsa klart alla fönster..


Hejdå!

Det här blev så okreativt, så här kommer en bild


Kommentarer
Postat av: celineee ♥

ja man undrar ju vart längebenen tog vägen x]



Ska jag ha en frågestund på min blogg?

Svara gärna Storasyster :]

2009-06-01 @ 09:08:19
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0