Will you forgive me?

Oj vad dålig jag känner mig. Jag glömde helt bort att jag hade en blogg igår.

Efter skolan så tränade jag ju och det tar längre tid än man tror. 18.15 tog jag bussen hem. Fick lite brottom att packa ihop alla mina grejer hos pappa eftersom att jag var tvungen att vara ute därifrån klockan 19:15. Kul att bli utkörd sådär. Mamma kom i alla fall och hämtade mig, sen åkte vi till ICA och hämtade ut tråkiga grejer på posten. Efter det hämtade vi Celine som var hos Elle. Jag var inte hemma förrän strax före 20 alltså och då skulle jag äta. Sen så var jag ju tvungen att titta på DH och Christine, men efter det fick det vara nog. Då satte jag igång med att plugga.

Usch vad jag har blivit osäker på mig själv sedan jag började läsa retorik. Min lärare hatar mig mer än något annat. Man verkligen ser det i hans blick. Han kan komma fram till mig och Malin när vi sitter och "arbetar" och så frågar han Malin hur det går för henne. Sen frågar han alla andra som sitter runtom. När det är klart bokstavligen rusar han iväg för att undvika att fråga mig.

Talet ska vara klart imorgon och jag har skrivit, skrivt om det.. Rädd för att jag vill skriva om det nu om jag öppnar dokumentet men jag är väl så illa tvungen :(

Kommentarer
Postat av: Malin

Vår får terra honom på facebook! Du är helt enkelt för smart för honom, han är avundsjuk!

2009-03-05 @ 14:36:11
URL: http://killingseagull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0