Nada sovmorgon para mi

När jag för en gångs skull får en extra sovmorgon så vaknar jag tidigt och går upp. Det är nämligen så att det kom en saneringsfirma hit alldeles nyss. Killen som är här ska sanera vårt kök. Det är inte så att vi har en massa äckliga insekter överallt utan det var ju så att det brann lite i köket förra året så nu ska de göra rent.

I alla fall, de skulle komma innan 8 och eftersom att de skulle stå och fixa i köket så tänkte jag att jag inte ville stå där nere, nyvaken, och göra frukost när en främmande människa står och rengör skåpluckor etc. Meningen var att jag igår skulle ta upp något att äta till mitt rum så att jag slapp gå ner idag, men så somnade jag innan jag hann göra det. Idag vaknade jag halv 7 och blev lite stressad över att jag skulle bli tvungen att hämta frukost. Efter ett tag av stress var jag inte så trött längre så jag bestämde mig för att gå ner och göra frukost. Så det gjorde jag och sen gick jag upp och åt frukosten i sängen medan jag tittade på tv :) Skönt att ha gott om tid på sig ^^


Kommentarer
Postat av: celineee ♥

Hahah du va så gullig när du sov i din säng igår ^^

2009-03-11 @ 14:43:52
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0