So much to do, so little time!

Imorgon är det Dagen med stort D. Och jag har en massa saker att göra men jag kommer ingen vart. Väntar på att få ett manus skickat från Christine, men det kommer inte och jag får inte tag i henne. Jag är iaf klar med att riva och klippa alla enkäter. Det tog sin lilla tid.

Imorgon är inte bara den dagen då jag och Christine ska föreläsa om vårt projektarbete i min gamla skola, Stavsborgsskolan, här i Älta. När vi ändå är inne på det så kan jag säga att jag inte blivit nervös än vilket gör mig lite orolig. Tänk om all nervositeten kommer på en gång nu? Skulle vara bättre om den kom i små omgångar. Eller om den inte kom alls. Man kan ju hoppas.

Nej, imorgon är det även kryssningstime med klassen. Vår lilla klassresa. Silja Galaxy :D Det ska bli skojigt.
Jag måste kolla vad jag ska ha för kläder och skor med, jag måste skriva en kort packlista, kolla upp alla bussar som jag måste passa imorn. Och så borde jag sova, känner att jag håller på att bli sjuk. Har känts så ett tag men den där förkylningen bryter ju aldrig ut. Imorse hade jag ont i halsen och jag ha varit täppt i näsan hela dagen. För en stund sen så dog mitt huvud tror jag. Känns som det. Det gör i varje fall ont att ha ögonen öppna. Om det beror på att huvet är dött vet jag faktiskt inte.

Kommentarer
Postat av: Tomas

Jag brukar annars klassa ont i halsen och täppt i näsan som en förkylning ;P

2009-03-19 @ 00:55:53
URL: http://lestomas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0