Sallad..

När en familj handlar mat från pizzerian brukar det väl vara så att någon tar pizza. Speciellt när familjen innehåller 3 ungdomar.

Jag blev lite förvånad när vi för en stund sen beställde mat från pizzerian och både jag, Pontus och Celine skulle ha sallad. Hur kommer det sig?

Vi är inte precis familjen Nyttig.

Kan det vara så att vi tröttnat på allt som har med pizza att göra eftersom att vi bor ovanpå en? Jag menar inte att vi äter mat därifrån ofta, tvärtom däremot. Men vi går ju förbi den varje dag, så kanske har de där häftiga känslan man fick av en pizzeria förut försvunnit då vi blivit så vana vid den.

Nu ska jag i alla fall ner och äta min avokadosallad :D Känns som en nyttig dag det här. Bra uppladdning inför högskoleprovet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0