Hjärnsläpp

Nu har jag min chans att bli av med... gud vad heter det nu då, hjärnsläpp... STAR WARS-oskulden! Men ack, så fort jag hörde... åhh vad heter det då... signaturmelodin (?).. ja då började jag i alla fall att få ont i huvudet. Så nu sitter jag här och har ont i huvudet och är allmänt seg. Det är ju bara att läsa raderna ovan.

Idag har varit en ganska så bra dag. Jag vaknade rätt så tidigt och gick upp halv 10. Och nej, jag har inte blivit någon morgonmänniska utan jag somnade väldigt tidigt igår eftersom att jag kom hem från en 23 h kryssning. Denna lördag har jag i alla fall hunnit med en kort visit hos Sofia för att hämta pengar till Emelie och sen åkte jag till Emelie och var där några timmar. Vi såg på Bedtime stories (och somnade lite då och då, sociala som vi är), vi sjöng, kollade på ett program som Emelie spelat in i skolan och sen innan jag gick spelade vi något (kanske rockband?) med hennes lillesyster och storebror. Jag skötte sången fantastiskt bra. Men nu ska jag inte skryta ;P För nu ska jag göra te, ta en huvudvärkstablett och titta på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0