Godmorgon

Vilken chock jag fick när jag kollade ut genom fönstret och det var helt vitt. Nu börjar det smälta i alla fall :)

Ja, igår fick jag en trevlig överaskning i och med att jag fick reda på att det inte skulle vara någon psykologi imorse. Börjar alltså 13:30 :) Hade tänkt gå upp jättetidigt för att plugga på ordprov.se men ja så blev det inte riktigt. Men nu sitter jag här och pluggar en kort stund innan bussen går i alla fall :)

Ja vad mer? Jo jag har fått den extrabiljett som jag fick av Emil såld. Det gör att min ångest över skivan har trappats ner en aning. Och det har lagts upp snygga bilder från klasskryssningen på facebook. Sen kan jag även informera om att jag har något konstigt halsont. Det gör ont i ena sidan av halsen när jag sväljer och så känns det även som att jag bränt baksidan av tungan på varm choklad. Ja ni vet känslan. Det är inte mysigt...

Men nu ska jag väl sätta fart med pluggandet. När jag kommer hem om några timmar är det väl projektarbetet som gäller, det måste ju bli klart nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0