Gala

Ciaoo
Jag måste ta tag i projektarbetet nu. Ska ha mina manusdelar klara tills lektionen på fredag men eftersom att jag ska på Ett nej är ett nej-galan imorn så hinner jag inte arbeta då utan måste fixa det nu. Jag har kommit på att morgondagen blir lite stressig, för efter skolan ska jag träna och är väl klar på gymmet halv 4 ungefär och då är jag hemma strax efter 4. Sen ska jag duscha och fixa mig samt hinna byta kläder hundra gånger innan jag är "nöjd". Sen ska jag ju hinna äta också. Det tar ju sin lilla tid vilket kan betyda att det blir lite stressigt att vara nere vid bussen kvart i 6 så att jag hinner vara i Gullmarsplan halv 7.
Efter galan blir det efterfest på Rose. Sandra har ju fått oss (hon, jag och Malin som ska gå) uppskrivna på gästlista och en massa sånt skoj. Roligt att se hur pigg man är på en torsdag när man har ställt väckarklockan på kvart i 6 och sen ska ta bussen hem från centralen klockan halv 3 på natten. Tur att skolan börjar 12:15 på fredag.

Och nu har en massa viktig tid gått förlorad som jag kunde lagt på att projektarbeta, så time to goo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0