Ehm ja, så kan det gå

Imorse låg jag och snoozade ett tag och helt plötsligt kollar jag på klockan brevid sängen och ser att den är 07:25. Min buss går 8! Jag rusade upp, sprang in på toa och tvättade ansiktet, flög nerför trappan och in i köket och tog fram frukosten. Då ser jag till min stora förvåning att köksklockan säger 06:53. VA? Jag springer upp till mitt rum för att kolla min mobilklocka. När jag väl kommer upp hit märker jag att klockan brevid sängen har stannat. Konstigt att jag inte märkte det när jag skulle sova inatt. Man kan ju tycka att man borde tänka efter lite när det står 07:25 på klockan och inte 01:00. Men men, det är väl jag i ett nötskal. Lite halvt borta ibland. Jag fick i alla fall grymt mycket tid på mig och hann ta god tid på mig med både frukosten och duschen :) Kan även säga att jag trodde att bussen skulle gå 07:56, men nej det gjorde den ju såklart inte. Den gick 07:59 istället. Många extra minuter jag fick stå i regnet i väntan på att bussen skulle komma faktiskt!

För att mer visa på hur virrig jag kan vara så kan jag ju berätta det som jag sa till Sandra på gymmet nyss, nämligen att jag ibland glömmer att öppna munnen när jag ska dricka. Höll på att hända vid lunchen idag faktiskt, men jag hann reagera och slapp spilla vatten på mig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0