Vaxholm

Tjingeling!

Idag blidde det bad ända borta i Vaxholm. Riktigt bra bad faktiskt :)
Helt galet hur varmt det är ute. Förstår inte hur det kan vara såhär varmt i Sverige!
När vi kom hem insisterade Pontus på att vi skulle köra ett träningsprogram som står i hans Paolo Roberto bok. Så det gjorde vi... Och sen var jag så varm att jag nästan inte visste vad jag skulle göra. Tog en iskall dusch, vilket jag har gjort flera gånger de senaste dagarna.
Nu ikväll har jag kollat på Morden i Midsomer. Det är riktig sommar det! :D Ska ner och ta nått litet att äta nu, sen ska jag bara ligga i sängen och titta på tv (om det finns något att titta på vill säga).

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0