Värre än en gammal tant

Jag tycker att det känns som att klockan är 12. Det känns jättekonstigt, aningen förvirrat. Det hade varit en sak om jag bara suttit hemma hela dagen med det har jag ju inte gjort. Men det känns nästan som att jag har sutti här i köket hela dagen. Tänk om jag har det och bara har drömt allt annat :O Nej men tänk om det hade varit så. Vad läskigt!

Aja, nog om min förvirring. När jag kom hem från stan, vilket kanske var för en timme sen?, tog jag ur min kjol ur tvätten och la in den i torktumlaren. Tänkte nämligen att jag skulle planera lite för vad jag ska ha med till Köpenhamn på fredag. När jag fixat med det satte jag mig här och skulle kolla helgens köpenhamnväder. Då kopplades jag till vad jag tror är  Köpenhamns hemsida och där har jag suttit och läst en massa nu. Känns bra att jag har lite koll på vad man kan göra där, hur man säger öl på danska och vad man måste äta :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0