Spårat

Har suttit här ikväll och tittat på Marie Antoinette som gick på någon canal+ kanal. Det var rätt bra faktiskt. När den var slut kollade jag på ett Damernas detektivbyrå-avsnitt. Så bra serie! Minnen från när vi läste boken på engelskan i tvåan.

Nu kollar jag på tv4 fakta och smsar med lilla Celine som är i Skåne. Får konstiga sms av henne hela tiden. Eller det börjar oftast normalt med "vad ska ni göra idag?" men sen spårar det ur när hon skriver "Världen utanför!" och "E-type!". Nu har hon skickat två långa sms med namn på hästar som hon och Linnéa hälsat på i en stor hage. Men jag gillar henne ändå ;)

Nu ska väl jag sova. För morgondagen ser ut såhär:

08:00 Cykla med Emelie
19:00 Gymmet
Mellan de två sakerna ska jag sitta ute i solen.

Så... Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0